Tuesday, August 23, 2011

اوجه الشبه بين كلية الطب وسجن طره ؟

وجه الشبه بين كلية الطب وسجن طره ؟ :)
"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
• الاتنين فيهم صفوة المجتمع
• الاتنين الناس... فاكراهم من جوه سوبرلوكس
• الاتنين بتدخلهم ب99 >>>الطب ب99% وطرة ب99 مليون
• الاتنين السجانين الي فيهم مابيرحموش
• الاتنين بيلبسوا فيهم أبيض
• الاتنين الناس بتشوف الي بيجرى فيهم وبرده مابتتعظش
• الاتنين فيهم وسايط الله ينور
• الاتنين بتطلع منهم على العباسيه أو المعموره
• الاتنين بيستقبلوا دفعات جديده كل سنه
• الاتنين بتطلع منهم على الحديده :(


Sent from my BlackBerry® wireless handheld

1 comment:

Unknown said...

اسمي سارة جونسون ، أعيش في كاليفورنيا بالولايات المتحدة الأمريكية وأنا امرأة سعيدة اليوم؟ أخبرت نفسي أن أي مقرض قرض يمكن أن يغير حياتي وحياة عائلتي بعد أن تم خداعهم بشكل متكرر من قبل مقرضي القروض عبر الإنترنت ، سأحيل أي شخص يبحث عن قرض لهم. أعطى السعادة لي ولعائلتي ، على الرغم من أنني في البداية وجدت صعوبة في الوثوق به بسبب تجربتي مع المقرضين السابقين للقروض ، كنت بحاجة إلى قرض بقيمة 300،000.00 دولارًا لبدء حياتي كوالد واحد مع طفلين ، قابلت هذا المقرض الصادق والخوف من الله على الإنترنت الدكتور ديف لوجان الذي ساعدني في الحصول على قرض بقيمة 300.000.00 دولار أمريكي ، إنه بالفعل رجل خوف من الله ، يعمل مع شركة قرض مرموقة. إذا كنت بحاجة إلى قرض وكنت متأكدًا تمامًا من سداد القرض 100٪ ، فيرجى الاتصال به على (daveloganloanfirm@gmail.com و Call / Text: +1(501)800-0690) .. وإبلاغهم بتوجيه سارة سارة جونسون انت شكرا. التبرك.

مصر اليوم